onsdag 22 juli 2009

Uppdatering...











Tja, vad har hänt här då?
Jo, i lördags var Elias först på Isacs kalas på förmiddagen, sen körde vi till Bjuv. Svärmor fyllde nämligen 61 år. Hon hade bjudit sina syskon också & det var ju längesen man sett dem så det var trevligt. Hon bjöd på en underbart god buffé!
I söndags var det sen dags för Skånebebisträff hos oss!:) Det kom bebisar på besök från Skånes alla hörn & vi hade det mycket trevligt.
Det var Justus med mamma Louise & storasyster Molly.
Wilma med mamma Mia, storebror Alexander & storasyster Elin.
Axel med mamma Caroline, pappa Magnus, storebror Hugo & storasyster Tova, härligt!
Vi grillade korv, & tuggade i oss alldeles för lite kladdkaka (till min stora förtjusning, för då fick jag ju offra mig senare;)) Hoppas vi ses snart igen.
I måndags hände det inte så mycket, mamma & Göran hämtade Elias & Leah så nu ska de vara hos dem till på torsdag & jag & Adina ska njuta av lugnet.
Igår var jag, Adina & Diana hemma hos Sandra & Kevin. Väldigt mysigt att träffa "orginalgänget" igen:)
Sandra hade gjort en läcker kycklingsallad, Diana hade bakat utsökt bröd & jag hade med mig en rabarberpaj som slank ned utan obehag...
Vi hade det trevligt & tittade bl. a. i gamla fotokataloger, skoj! Upptäckte även att Adina fått sin första tand!
Idag är det en riktig "slappedag" här hemma, bara Adina & jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar