torsdag 16 juli 2009

16 Juli *Adina 6 månader*


Idag har vi rensat lite i trädgården, gulligt när Elias & Leah vill hjälpa till :) Det tråkiga är att de bara får av bladen på maskrosen & sen får jag ändå ta roten... Jag, Adina & Elias tog oss ett dopp när Leah sov middag.
Sen blev det kaos när vi väckt Niclas & Leah, först kom svärföräldrarna utan förvarning när jag stod & lagade mat i min fina (inte) badrock. Sen kom mamma & Göran också fast det var meningen att vi skulle hämta dem...
Nåja, vi fick mat i oss & sedan körde vi in till Sundspärlan för att kolla på Mora-träsk, jättekul! Mest nöjd var jag över att de körde min favoritlåt, hehehe... (den med snoppen, såklart!)

2 kommentarer:

  1. Hej! Har missat din blogg, men nu har jag hittat hit =)

    SvaraRadera
  2. Nu sitter jag här som ett frågetecken. Vilken låt handlar om snoppen? Kan du sjunga den för mig ;-)

    SvaraRadera